Julekalender

I år prøver vi oss på noe nytt her på hjemmesida. Vi har laget en liten julekalender som består av et spørsmål som blir lagt ut her hver dag. Spørsmålene er laget ut ifra bøker som historielaget har gitt ut og sidene her på hjemmesida. Vi kan ikke friste med store premier, men vi kommer til å trekke en dagsvinner hver dag fra de de som svarer riktig på spørsmålet. Dagsvinneren får en liten hilsen fra historielaget. Den 25. d3esember kommer vi også til å trekke en vinner blant de som har svart riktig på flest spørsmål i perioden. Den vinneren får et gavekort på den nye Gausdals-minner boka som kommer i 2019.

Link til julekalenderen ligger i menyen og under bildet på framsida. Man kan også trykke her.

Det første spørsmålet kommer den 1. desember, lykke til.