Årsmelding og saksliste til årsmøtet

5. mars 2017

Gausdal Historielag holder årsmøte for driftsåret 2016 den 12. mars 2017 i Østre Gausdal Prestegård. Årsmeldinga for 2016 og saksliste til årsmøtet er nå klare og kan finnes under fanen Dokumenter.

Gausdals Tidende som hvert år blir sendt til hver husstand i Gausdal, ble sendt ut i midten av februar. Der har det i år blitt en endring. I mange år har det fulgt med en giro for betaling av medlemskontingent, denne giroen er i år ikke med. De som er medlemmer og har betalt kontingent for 2016 vil i år få en adressert giro på mail eller i posten. Om noen skulle ønske å bli medlem og støtte laget så ta kontakt med våre kontatpersoner eller fyll ut skjemaet som ligger under fanen Støtte/medlemskap.