Logg inn

Logg inn med ditt passord for å redigere hjemmesiden!

Skriv inn epostadressen din (må være den som er registrert på Mekke), og trykk på "Send meg passord" for å bli tilsendt nytt passord på epost.

Hopp til innhold

Støtte/ Medlemskap

Gausdal Historielag er en frivillig organisasjon og det betyr mye for laget å få den støtten av folk som vi gjør. Vi er glade om flere kunne tenke seg å støtte oss på en eller flere måter. Økonomisk betyr medlemmene og medlemskontingenten mye for driften av laget. Det samme gjør Grasrotandelen til Norsk Tipping.

Ønsker du å melde deg inn i Gausdal Historielag? Fyll inn skjemaet under og betal medlemskontingenten på 200 kr. pr. person til kontonummer 2003.20.08276.

Grasrotandelen er en ordning som Norsk Tipping står bak. Når du tipper, går 7% av innsatsen til Grasrotandelen. Du som tipper kan selv bestemme hvem du vil støtte med din grasrotandel. Du kan bytte grasrotmottaker når du ønsker. Se mer på Norsk Tipping.

Ønsker du å støtte Gausdal Historielag med din grastorandel? Skriv ut bildet under og ta med til din tippekommisjonær.

Medlemsinnmelding

Felter markert med * må fylles ut

Vent 3 sekunder for å sende.

Del denne siden med andre!

Share on FacebookShare on Twitter

Logg inn